Alla inlägg under januari 2008

Av Lina - 31 januari 2008 18:23

Ja , nu har jag städat klart det gick ju alldeles för fort för mig att städa man blir less! Plus att jag inte slarvade i dag, utan försökte sega ut på det.. men men får sitta här nere vid datorn ett tag sedan måste jag åka och köpa något att äta. Har bara äte två mackor och ett Wienerbröd i dag elelr hur det stavas :d hihi!


För övrigt så börjar jag bli lite bättre i halsen tror jag för nu har det börjat göra ont och är inte lika hes längre tror jag i alal fall, har inte prata så mkt idag, kan ju vara det....???


S har stora problem med morgonkvällens planer och det är självklart N som strular till det ;) hhaha Men som alltid så löser det sig nog på något sätt, annars tar vi väl navet :d haha



Nä nu ska jag göra något vettigt, vet inte vad med något lär jag väl hitta på!


Puss hejs / L

Av Lina - 31 januari 2008 10:57

Hej!

Idag är jag hemma , ja hemma hos henke i alal fall. Jag är sjuk eller ja mest hemma och lite sjuk.:) men man ska ints slita ut sig. Hostan är inte rolig att leka med så jag tar det lugnt.

I går fyllde S år och vi var på kalas mkt trevligt, med massa tårta och kakor. JAg fick dock inte sitta med sällskapet utan blev skickad till två fotöljer i ett hörn med min pojkvän , vad är det för vis att behandla hedersgästerna på :D haha ! m,en vi fick ju sitta vid vuxenbordet sedan så är itne allt för sur.:P


Gobbe ligger brevid och äter på ett stort ben, istället för att äta på mig fick han sitt tuggben. Tyckte det var bättre!


Nä nu ska jag klä på mig och ja göra ingenting.. :P Ganska tråkigt ändå. men vad ska man göra.


Puss hejs/ L

Av Lina - 28 januari 2008 09:23

Ja god morgon.

Nu har vi alltså kommit så långt att vi börjar på vecka fem, dvs att det endast är en månad kvar till ska jag fara till thailand, :) det ska bli så skönt vill jag lova.


Just för tillfället så är jag lite förkyl, hosta och kli i halsen inte så bra men med lite tur så går det över så småning om :P Jobbade i lördags mkt trevligt,  som alltid när man jobbar med Sofie :P haha eller man kanske säger så trevligt som det kan bli att arbeta :D


Nä nu börjar det bli dags att bege sig iväg till skolan, har en lektion på förmiddagen lunch och sedan ska syon komma, Kan ju hoppas att han dyker upp denna gång...


HA en bra dag.


Puss hejs /L

Av Lina - 24 januari 2008 21:25

- Ska du också blogga nu? Mitt svar är tydligen..

Det var ju faktiskt ganska så trevligt.. Att få skriva ner en rad eller två..


blev bara väldigt less nu på alla, de bara slog om ... inte bra detta. Tänk att humöret bara kan ändras på så kort tid från att vara glad till att bli riktigt sur och grinig... Lite underligt faktiskt..


Sluta fråga mig om du redan bestämt själv vad du tycker eller tänker göra, jag tar inte din skit, jag låter den bara gå vidare...ut i intet


Jag ska i alla fall bli KM det här året det är så man känner sig hedrad :d Dvs jag har vigt mig själv till KM men vadå de får man väl ;) :D


Pusshejs/ L

Av Lina - 24 januari 2008 18:06

Mkt jobbigt att skriva rubrik anser jag....

DAgen har väl varit ganska bra men jätte lång, plus att jag måste plugga nu med för vi har prov i morgon, suck! Men vi skulle se det lite mer som ett läxförhör men vadå man måste ändå lära sig saker vilket är alldeles för ansträngande för min del.


I allmänhet så är livet ganska tråkigt just nu, det är bara en lång väntan, plus att det är många utgifter och lite inkomster! Och vad ska man köpa till S. Ja det är den stora frågan ska vi vara snälla eller retsamma, ?! hmm. Ja har inte riktigt bestämt mig än.. Får klura vidare på den nöten har ju trots allt några dagar kvar......


Ja dags att studera nu, och gå och kissa...



Pusshejs/ L


Av Lina - 23 januari 2008 22:03

Har precis kommit in efter en ganska lång promenad med hunden , och ja henke fick också följa med ut. Var extra snäll i dag.! Funderar starkt på om det är dags att gå och lägga sig för att orka med skolan i morgon, men är fortfarande i stadiet fundering.


Det är roligt att jag ska åka utomland i maj,har även resan betald ;D haha eller nått:P Tur att min kära vän är så himlans snäll ;) eller så hade hon bara en dålig dag idag då detta löfte gavs :P


DEt skulle i vilket fall kännas som ett bra avslut på 13 år studerande, en vecka ja någonstans som inte är sverige :D haha SEdan återvända för att en vecka senare ta studenten.


Jag börjar bli lite tveksam till det här med studenten. Något jag längtat till under en väldigt lång tid, men vad FAAN ska man göra sedan? DEt är den stora frågan med det enormt stora frågetecknet efter, men som jag säger, De löser sig och gör det inte det så ordnar de sig! ;D På något sätt i alla fall.



Nä nu börjar klockan bli mkt, dags för mig att kolla vad det är på tv och bege mig in i sovrummet för att inta den dagliga skönhetssömnen, eller nattliga. Ja sak samma.


Pusshejs / L


Av Lina - 23 januari 2008 09:02

Grattis, du hittade mig. Är mkt stolt över ditt letande ;) eller ja jag sa ju i stort sett vad jag hette men du är duktig ändå:P


Men nu är det väl bäst att man gör sig klar för ännu en skoldag, tycker att för många dagar i veckan är skoldagar..


Vi får fundera på det och se om någon förändring kan göras.


Ha en bra dag.


Puss hejs/ L

Av Lina - 22 januari 2008 16:18

Ja det blir en bild, och som ni ser det är verkligen min poose:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards