Alla inlägg under april 2008

Av Lina - 14 april 2008 19:24

Ja vad ska man skriva!  DEt börjar dra ihop sig, snart är allt slut lixom. Vad faan händer efter det. Henke ska iväg men jag då ? hallå! Jag ska ju bli kompismoster iofs, det får duga:) Jobba och vara med nina, Hon vet inte om  det än men, det är så mitt liv kommer se ut tror jag ! DEt är bästa att du börjar välkommna tanken..! :)


har precis försökt få sara att kolla på en lägenhet som verkligen bara var hennes men nej, det var FULT kök, herrgud vilken människa bara klagomål, börjar bli stor i munnen nu bara för att hon var med på en lista i Dagbladet som om det vore nått ;) Man blir ju deppri alltså :)


Har lite små problem kvar att fixa innan man är redo för studenten , det största problemet ligger väl i vilka skor jag ska ha på mig, eller först och främst vilka jag ska köpa! Som ni ser väldigt värdsliga problem.


Sedan är det dags att köpa paket till min vän susanna, men vad det blir får vi se till helgen då det bär av till östersund med henkeponken.! Henkeponken ansåg annika vara väldigt roligt, jag anser att det låter roligt när man säger det och ja därför använder vi det namnent! :D haha


Jag känner att jag verkligen följer en röd tråd när jag skriver, elelr nja kanske inte.


nu ska jag gå tror jag men man vet aldrig! så


Pusshejs/ L


Hej

Av Lina - 9 april 2008 18:47

Jaha, nu har jag trixat lite för att göra denna sida lite mer ego la jag till mig själv som bakgrund vad säger vi om det? Jag säger bara helt rätt gjort utav mig hahah! Sitter just nu inte gör ingenting, funderar på om man ska ta en sväng och sola.


Nu ringer det....


Typiskt alltså att man inte får vara i fred. Herregud dagenssamhälle.

Jag lärde mig några engelska ord i går mkt duktigt av mig haha duvet är täcke :P onödigt vetande med det fastnade:P


Nä nu ska jag väl försöka hitta på något att göra, vänta på henkeponken och ja fortsätta leva mitt liv:P


Pusshejs / L



Av Lina - 5 april 2008 18:21

jaha vad ska man skriva i dag då. Har åkt bil med Nickepicke och sara para. enligt sara hennes bil men man kan ju fundera på vem som köpt den.. Nu sitter jag och väntar på att sara ska skala kart potatisen för sedan ska jag nog hjäpa til med maten tror jag. Vi vet inte riktigt än om vi ska gå ut , men vi lär ju ha ku.lt i vilket fall...det brukar ju vara så när vi ska göra något :) kult altså...


mkt roligt att inspektera det kärleksfula paret, eller nått, det låter ju bra när man säger så! Jag förväntar mig ju bröllop så jag får använda mina fina klänningar som jag köpt...  :) känn inggen press alls...


Nä nu ska jag se till att maten blir gjord på rätt sätt..


Hejsansvejsan...,..,


Pusshejs / L 

Av Lina - 2 april 2008 15:58

Efter att ha lagt ner tid och intresse svett och tårar och ja allt va det nu va i fem år så får man inte ett skit i från dem. Ett intyg kan väl inte vara så jävla svårt att skriva. eller? Det har snart gått ett år sedan vi bad om dem. Att ni nu har strulat med mina pengar och tjo faderittan gör ju saken inte mkt bättre. Jag är så grymt besviken, kommer fortfarande i håg applåden. Weei äntligen slutar ni ni som gjort klubben till vad den är.. och se hur det gick när vi försvan allt är åt helvette... JAg blir så sur och det finns ingen att prata med heller, ni tror att vi är små skitungar men vi är stora nu tänk på det! ååh vad jag är less nu... suck....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards