Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

hejhopp,veckan

Av Lina - 29 juni 2008 22:55

Nu har man jobbat både lördag och söndag, inte allt för jobbigt, då det är rea vilket betyder mkt folk och att tiden går fort :P Ganska kul faktiskt att få sälja massa saker... :D Funderar därför på om jag ska shoppa lite i morgon så man har en outfit till gf till veckan, mkt viktigt ;P  Har även laddat upp bilder från midsommar, eller ja tre st orkade inte ladda upp nå mer :P haha


Spanien vann fotbollen, mkt skönt alltså då vi inte tyckte att tyskland skulle vinna.


I morgon flyttar sara in som vår nya granne fast ca 80 m här i från lagom långt att gå anser jag, man ska inte anstränga sig i onödan .


Har också vart ute i njurunda i dag, på hemmanet för fotbollsmatch :) Svartvik vann och som av en händelse skadade sig min henkeponke..  lillgubben alltså. Just nu sitter vi bara och kollar på jackass men snart är det väl dags att sova.


Frida var här på heldagsbesök här i veckan också i torsdags var det, hon hjälpte till att bära tvätt tvätta lite, äta bullar se på tv, film och sitta vid datorn. För att bräcka matilda så kom frida redan kvart i halv sju, (hon åkte med pappa) , men hon kom glatt och la sig så då sov vi till halv tio ssedan fikade vi innan henke kom hem. Mormor och morfar har också varit på besök, de ansåg att vi hade lite grejer i lägenheten , fattar inte vad de menar ;P haha! lite tomt på hyllor och så men vadå :P kläder och mat är väl det enda som behövs, säng och tv har vi ju, soffa också för den delen :)


Nej nu känner  jag att huvudet börjar bli tungt vilket är ett stort tecken på trötthet. Lika bra att borsta tänderna och gå vidare till sängen. HA en trevlig kväll natt.


Puss hejs/ L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 20 mars 2009 19:12

Så där ja nu har jag och ja sara  lyckats fixa min blogg så nu återgår jag till min kompismoster.blogg.se     Tack för denna tid här man vet ju aldrig när man kommer tillbaka! ...

Av Lina - 19 mars 2009 21:32

susanna hämta mig vi for ner på staden, gick lite där. sen kom hennes mamma pappa syster och systerson. Så vi gick och fika/luncha. Efter det gick vi lite mer på stan sen gick jag sanna och katarina hem till susanna hämta olle sen till annamaria.   ...

Av Lina - 19 mars 2009 08:43

Tjo hej!   Ja nu har jag uppdaterat en del om veckan som gått hit in tills! Så vad händer och sker i dag, jo jag måste städa som bara den det ser för jävligt ut här hemma ytterst ansträngande, sedan tror jag faktiskt att jag ska vara med susanna lite...

Av Lina - 18 mars 2009 08:35

Igår (skriver i dag tors) gick jag hem till susanna! Vi åt lite frukost och bestämmde att vi skulle följa med hennes bror ut till nysäter för lite skoteråkning. SÅ vid strax efter tolv for vi ut mot nysäter, det var en otroligt spännande skoter tur v...

Av Lina - 17 mars 2009 08:30

*uppdatering lite efter*   I tisdags var det sol, våren började ju i måndags Enligt mig och allt som jag säger är ju rätt sant satt :) , Jag tog mig ner till stan lånde supertojjen åkte ut till njurunda var hos tandläkaren, sen åkte jag förbi henkes ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards