Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Lina - 18 februari 2008 20:29

God Kväll!

Efter en mkt givande skoldag, INTE. Kan man säga att jag landade hemma ett tag, pratade med E i telefon sedan blev det ett snabbt samtal med lika snabbt beslut om att fara till Nysäter! Mkt trevligt förutom magsjuka mammor.. krya på dig! Kollade på lite sommarkläder och tog med dessa tillbaka till staden. Något annat att tillägga? nej egentligen inte.


Eller varför inte skriva ut all den irritation som uppkom i går kväll, Ja det kan man ju undra, men alla som behöver veta om AoM vet redan så varför ska jag berätta för världen hur dåligt de betedde sig i går. Jag struntar i det helt enkelt.Men som ni förstår så fanns två personer med dåligt uppförande (enligt mig) i min närhet i går.. Jag säger bara suck och för fan väx upp, gäller båda...


För att avsluta med något roligt så kan jag berätta för dig som missat det att jag ska till thailand nästa vecka ;) de du... :d


Puss hejs/ L



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards