Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Packar

Av Lina - 28 februari 2008 18:38

Ja nu är det nära, börjar kännas bra nu. om 26 timmar lyfter planet :P ska bli så skönt!


Började dagen med att vakna kvart i sju! KLARVAKEN finns en person som kan intyga det:D för att inte vara allt för jobbig så slog jag på tv och såg på Beverlly hills :P mkt bra var det! Sedan for vi till henke och hämtade hans mamma, körde henne till jobbet sedan till susanna på frukost innan vi gick och växlade pengar! vi tog en tur till birsta innan vi lämnade hem susanna igen! Henke packade lite hemma hos sig, vi åt lunch och ja jag såg på VBÅ mkt bra anser jag ;D hihi! sedan for vi ut till skärsätt, fikade gick med gobbe och fick stryp på kortspel! For och hämtade Kussepuss sedan hem.. och jahar nu ätit och håller på att packa! mkt givande dag från min sida visst? Var hos sara och sa hej då med glömde den detaljen :D men nu är det också medtaget :) hihi!


Nej nu ska jag packa klart. Kanske städa undan lite på rummet så ingen klagar ;) hihi!

Uppdaterar kanskei thailand vem vet ;)


Annars ha det bra !


Puss hejs/ L


 
 
Ingen bild

Sara

29 februari 2008 08:00

Ja vi här hemma i Sverige vill ju gärna veta hur bra du har där nere på stranden, med all billig shopping, all god billig mat, alla utflykter, bad i det varma vattnet, och solbrännan som fastnar på kroppen. Nä jag är inte bitter, här hemma kommer det vara kallt och snöigt, myyysigt :) suck, men ha det så roligt där nere. Får du pengar över kan du skicka hem dom till mig, så kan jag också få en fin solbränna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 20 mars 2009 19:12

Så där ja nu har jag och ja sara  lyckats fixa min blogg så nu återgår jag till min kompismoster.blogg.se     Tack för denna tid här man vet ju aldrig när man kommer tillbaka! ...

Av Lina - 19 mars 2009 21:32

susanna hämta mig vi for ner på staden, gick lite där. sen kom hennes mamma pappa syster och systerson. Så vi gick och fika/luncha. Efter det gick vi lite mer på stan sen gick jag sanna och katarina hem till susanna hämta olle sen till annamaria.   ...

Av Lina - 19 mars 2009 08:43

Tjo hej!   Ja nu har jag uppdaterat en del om veckan som gått hit in tills! Så vad händer och sker i dag, jo jag måste städa som bara den det ser för jävligt ut här hemma ytterst ansträngande, sedan tror jag faktiskt att jag ska vara med susanna lite...

Av Lina - 18 mars 2009 08:35

Igår (skriver i dag tors) gick jag hem till susanna! Vi åt lite frukost och bestämmde att vi skulle följa med hennes bror ut till nysäter för lite skoteråkning. SÅ vid strax efter tolv for vi ut mot nysäter, det var en otroligt spännande skoter tur v...

Av Lina - 17 mars 2009 08:30

*uppdatering lite efter*   I tisdags var det sol, våren började ju i måndags Enligt mig och allt som jag säger är ju rätt sant satt :) , Jag tog mig ner till stan lånde supertojjen åkte ut till njurunda var hos tandläkaren, sen åkte jag förbi henkes ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards