Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lina - 3 mars 2009 16:54

Ja just nu sitter jag med en kopp te, grönt och gott, tror jag det hette :) mkt gott är det i alla fall! funderar starkt på om jag ska börja läsa bok, men tror henke ringer snart så då är det ju dumt att börja läsa innan det!


Ikväll ska jag på bio med erikaochtommy sen sover de här, vi kom på att bussarna inte gick när filmen slutat och tommy kan ju inte köra bil så då tar vi taxi hem till mig :) hur lyx låter inte det :)

Sen att jag ska jobba tidigt i  morgonbitti eller ja tidigt och tidigt men ändå :) lär ju vara rätt trött men det går nog kanon bra ändå :) roligt att få busa med barnen är ju en vecka sedan sist!


Annars är väl mitt mål att övertala bror om att få låna hans skidor men han vägrar svara när jag ringer undra vad det betyder ? haha! Ska ju till pappa på torsdagkväll och på lördag skulle vi åka till nånstans och åka skidor mkt trelvigt och känns som man hellre åker skidor med småsyskonen än att åka bräda :)  undra vad jag ska muta hampus med....


Aja nu ringde älskling så ska prata med han lite!


Puss hejs

Av Lina - 3 mars 2009 16:50

åkte ner på staden för lunch/middag med susanna på hennes lunch =) kul kul. Annika kom hon med hon väntade på mr m och miss m. :)  Jag åt en kycklingsallad med feta och susanna åt lasange, annika drack te! Vi satt där och surrade på ett tag, sedan var det dags för susanna att återvända till arbetet!  Gick med annika ett tag på stan lyckades få mig en bok från bokrean, funderar på om jag ska börja läsa den eller en annan bok som jag lånat av mammsen, eller jag har nog tagit den tror inte mamma vill läsa den ändå :)  Fick åka bil hem i allafall!

I morgon ska jag jobba 7.30-16.30 alltid något :)

Av Lina - 3 mars 2009 10:33

tiden går långsamt, vill hoppa fram några månader eller så! känns som att livet står still, jag har en plan, mn det känns avlägset långt borta.Förhoppningsvis susar dagarna förbi med full fart. just nu går de dock sakta.


väntan är jobbig helt enkelt.....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards