Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Lina - 19 mars 2009 21:32

susanna hämta mig vi for ner på staden, gick lite där. sen kom hennes mamma pappa syster och systerson. Så vi gick och fika/luncha. Efter det gick vi lite mer på stan sen gick jag sanna och katarina hem till susanna hämta olle sen till annamaria.


Kikade lite där i hennes lägenhet sedan körde sanna hem mig, väl  hemma, slängde sopor handlade lagat mat sett på tv ligger i sängen nu. Snart dags att sova.


Pratar med henke nu men han säger inget intressant direkt :)


puss hejs

Av Lina - 19 mars 2009 08:43

Tjo hej!


Ja nu har jag uppdaterat en del om veckan som gått hit in tills!

Så vad händer och sker i dag, jo jag måste städa som bara den det ser för jävligt ut här hemma ytterst ansträngande, sedan tror jag faktiskt att jag ska vara med susanna lite grann faktiskt för hon är ledig och ja jag jobabr ju inte satt det passar ju perfekt! Tror faktiskt att solen skiner här i dag med dock såg jag att det var en minusgrad här för en timme sen men det såg super varmt ut på min balkong ändå :) kanske borde sitta där. Nej städa var det....


 DAgs att slita mig upp ur sängen och dra igång så jag kommer igång med dagen tillslut har ju faktiskt vart vaken i två timmar snart..


Aja tjohejs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards