Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lina - 12 mars 2009 12:47

Sitter i soffan, väntar på en inre energi som ska föra mig till köket och disken! Men den kommer aldrig! Dock börjar det bli lite ont om tid, ska snart åka ner på staden för att sedan fortsätta mot den stora staden.


fick sms nyss blev super glad trodde det var henke som äntligen kommit tillbaka till mobilen sin, men icke, det var sara :) men men lite besviken blev jag ju dock, men trevligt att höra från henne med.


Undrar lite vad jag ska äta för något, vet inte om jag ska äta på tåget eller innan! många svåra beslut kännsdet som , måste packa en liten pytte väska med med tandborste och dylikt ska ju bara var aborta till i morgon så det är inte mkt som behövs tas med, plånboken kanske ska få sig någon krona tilll, ska fundera på det alltså.


Posten kom nyss måste kolla vad som damp ner här i dag då. kanske något trevligt.


tack och hej :) vi hörs när vi ses

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards